czwartek, 16 maja 2013

Hejoo !

Hejka wszystkim , jest to mój pierwszy blog więc może trochę o sobie na początek :)

Aa więc mam na imię Karolina i mam 17 lat , taniec i piłka ręczną są dla mnie bardzo ważne , lecz to oni skradli moje serce ONE DIRECTION . Tak jestem Directioner i się tego nie wstydzę ! ♥ Jestem także Belieber i Brat . :)
Kiedyś cięłam się i ogólnie miałam trudny okres w życiu , lecz właśnie wtedy poznałam 1D i to dzięki nich widzę światełko na każdy kolejny dzień , może pomyślicie , że to płytkie i na pewno kłamie , lecz nie . Naprawdę zawdzięczam im bardzo dużo ! Chciałabym ich spotkać i podziękować za to wszystko .
Dobrze już koniec o mnie , jeżeli chcecie coś jeszcze wiedzieć to zapraszam na ask'a albo TT :)

Więc to rzeczy , postanowiłam założyć bloga ponieważ lubię pisać , a męczy mnie pisanie samej dla siebie :( Tak też postanowiłam , że zrobię bloga i będę pisała dla was opowiadania oczywiście o kim tylko chcecie :) Pierwsze będzie zależne ode mnie i już wiem , że będzie o 1D :P Lecz następne będę pozwalała Wam wybrać czy chcecie o Justinie , Little Mix , Demi itd :)

Aa więc zapraszam i mam nadzieję , że będziecie czytać ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz